Strony Internetowe Porady dla początkujących

Jak prowadzić fanpage firmowy

Prowadzenie Facebooka w kontekście małej lub średniej firmy to współcześnie żadna fanaberia, a wręcz obowiązek.

Prowadzenie fanpage to przede wszystkim możliwość poszerzenia grona klientów o grupy, do których wcześniej nie mieliśmy szansy trafić ze względu na ograniczenia finansowe, techniczne czy też geograficzne. Dodatkowo promując profil pod naszą marką, podkreślamy profesjonalizm naszej firmy i dajemy sygnał, że przedsiębiorstwo nadąża za najnowszymi trendami społecznościowymi. Prowadzenie fanpage to także skorzystanie z taniej reklamy, która swoim zasięgiem obejmuje każdy zakątek naszego globu.

Aby jednak nasz profil odniósł sukces, musimy pamiętać o podstawowych zasadach zarządzania treścią na Facebooku. Przede wszystkim chodzi tu o niepopełnianie błędów merytorycznych i ortograficznych. Profil nie może być zaniedbywany, a jednocześnie posty na nim nie powinny pojawiać się zbyt często. Ważne jest też zachowanie ciągłego kontaktu z użytkownikami i odpowiadania na wszystkie wiadomości.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.